לחצו על הלינק www.mako.co.il/special-p-il למעבר לפרקליטיIL

לחץ על התמונה למעבר לאתר

יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

גאים ונרגשים לשתף כי mako בחרה בנו להקמת המתחם המשפטי של שידורי קשת.

למה להצטרף למתחם?


מדובר באינדקס המשפטי המתקדם והחדשני ביותר בישראל, שמאפשר לכם עורכי הדין להיות ממותגים בתחום ההתמחות שלכם, להיות מקודמים משמעותית במנועי חיפוש, לערוך שיחות עם גולשים ולקוחות בפורומים המשפטיים, במערכת צ'ט ווידיאו צ'ט וכמובן לזכות בחשיפה של למעלה מ-450,000 גולשים מידי יום.
למה כדאי להירשם למתחם?
פרסום-  לכל עו"ד שירשם למתחם יהיה דף פרופיל שבו יוכל להכניס את כל פרטי המשרד תנאי התקשרות, תחומי התמחות, התקשרות באמצעות מייל ו/או אונליין באמצעות וידיאו צ'ט. פרסום אצלנו יחשוף אתכם לכל גולשי mako שהנם בדיוק קהל היעד לציבור עורכי הדין.
יחסי ציבור- כידוע כל עו"ד שפונה לחברת יחסי ציבור ו/או לאיש יחסי ציבור משלם בדרך כלל ריטיינר חודשי שנע בין 1000-3000 ₪ לחודש במקרה הטוב ובמקרים אחרים אף יותר והכל כדי להגיע לכתבה בעיתון ו/או אתר אינטרנט יומי, במקרים של חשיפה בטלוויזיה משלמים כמובן הרבה יותר.
במתחם המשפטי שלנו תהא לכם (בהתאם לחבילה שתבחרו) אפשרות לפרסם מאמרים, טיפים, פרשנויות או פס"ד מעניינים מידי בחודש בחשיפה לכל גולשי מאקו. כמו כן, תוכלו להשתלב בתוכניות השונות של שידורי קשת בעת הצורך ובכפוף לצרכים שלנו.
מיתוג/חשיפה- הגולשים יצפו בכם, ישאלו אתכם שאלות בפורומים, יקראו את המאמרים והפרשנויות שלכם ויכירו את הפרופיל המקצועי שלכם. דבר שיקדם את משרדכם ואתכם כמובילים בתחום ההתמחות שלכם.
אין צורך להכביר במילים כמה ישלם עורך דין, מצליח ככל שיהיה, בעבור חשיפה ומיתוג מסוג זה.
חברים יקרים זה הזמן להצטרף למיזם שכולל בתוכו את כל מה שעורכי הדין צריכים כדי לגייס לקוחות, להתפרנס בכבוד וכל זאת במחיר נמוך משמעותית ביחס למה שמקובל לשלם כיום בשוק.
אנו מעוניינים ליצור נבחרת מובילה של עורכי דין שיהיו חלק בלתי נפרד מהאתר פרקליטיIL ומ-.mako אנחנו יודעים שציבור עורכי הדין חשדן וכזה שאינו אוהב לזרוק את כספו לריק ואנו מתחייבים לעשות הכל כדי שתיהנו מפרסום ופרנסה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...